maanantaitarinoita

maanantaitarinoita

10. helmikuuta 2014

Dream. And Fulfil Them.

En voisi iloisempi olla. Uus tukkatyyli, uusia vaatteita, uusi asunto, uusi lelu, uusia suunnitelmia... Haaveiden toteuttamisesta tulee hyvälle mielelle! Kannattaa kokeilla joskus... :-)


Viime viikolla päätin toimia. Olin kyllästynyt haaveilemaan ja suunnittelemaan. Halusin myös saada muutoksia aikaan, kun tuntui siltä että elämässäni olisi tullut vastaan joku seinä, jonka eteen olin pysähtynyt vain odottamaan asioiden tapahtuvan.

Olin selaillut nettivaatekauppoja hulluna, jokaisessa välikäsiä missä vain ehdin. Olin jankannut loppusyksystä, että tabletti voisi parantaa opiskelumotivaatiotani ja keksinyt lukuisia selityksiä miksi minun pitäisi hankkia sellainen. Olin haaveillut uudesta perusneuleesta salaa joka kerta vaatekauppoja ohittaessani matkalla ruokakauppaan. Olin selaillut työpaikkoja ja haaveillut lukuisista ammateista. Instagram seurattavani olivat lisääntyneet ainakin kymmenellä, kun uneksin uudesta kodikkaammasta asunnosta.


Kävelin kauppaan ja ostin sen neuleen. Ostin vihdoin ja viimein myös uusia kaulahuiveja edellisten riepujen tilalle. Ostin uudet sunnuntaivaatteet. Ostin uusia hajuvesiä, joista saan vuoden päästä uusia muistoja. Ja mikä parasta, ostin itselleni sen tabletin! Tervetuloa perheeseen iPad Air! Nyt lupaan lukea tentteihin ja suoriutua niistä läpi. Nyt olen saanut itseni materialismionnellisuudesta sekaisin.


Sen lisäksi, että olen spontaanisti ostellutkaan kaikkea kivaa (lisätään listaan uudet keinonahkasaappaat ja tennarit), olen myös toteuttanut haaveita. Pääsin vihdoin viikonloppubrunssille keskustaan (kiila), joka oli roikkunut tehtävälistallani kuukausia. Lauantaina kävimme myös juoksemassa Marjon kanssa SnoRunFesteillä, joka oli aika ainutlaatuinen kokemus (bilemusiikin soidessa valonheittimien valaisemalla esteradalla). Nyt suunnittelimme lähtöä toisen ystävän kanssa etelään, mutta asiasta kuitenkaan enempää kertomatta, sain spontaanin idean koulun opiskelijayhdistyksen kopissa muuttaa kimppaan parin koulukaverin kanssa. Niinpä heti kämppää katsottuamme vuokraovesta, eksyimme asuntoesittelyyn ja kuinka ollakaan,..
muutto pajamäkeen edessä! 


Rakastuin Pajamäen kämppään ensisilmäyksellä. En voi uskoa että muutan!


CoffeeHouse, piparkakku kanelicappuccino ja chailatte, uusia löytöjä


Kävin perjantaina Henkan mukana heidän luokkalaisten illanistujaisissa. Rentoa meininkiä!


@Kiila ja lauantaibrunssi. Nälkä lähti hyvässä seurassa!


SnowRunFest 8.2.14 jatkot//Imatran Essi ja Köyliön Marjo. Kaks ihan huippumimmiä!


Uusi paita ja hopeinen koru, uusia ostoksia nekin...
Afterparty


Sunnuntaina vedin päälle adidakset ja rentouduin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti