maanantaitarinoita

maanantaitarinoita

28. marraskuuta 2013

aah... voiko parempaa olla kuin vain...olla?





Talvi tulee ja on aika kerätä energiaa talven aikana, enkä puhu nyt niistä kaloreista joita ahmitaan kylmän tullessa telkkarin äärellä, vaan lepäämisestä. Sillä pimeys on mainiota aikaa nukkumiselle!


Mutta pimeydestä huolimatta onnistun kerryttämään univelkaa itselleni, koska oon hurahtanut pitkästä aikaa lukemaan kirjoja yömyöhään (nyt ahmin sivutolkulla iltaisin bridget jonesin elämäni sinkkuna-kirjaa) ..sekä uppoutunu täydellisten naisten vietäväks teeveen äärellä! On ollukin ikävä niiden naisten toilailua..


Oon huomannut rauhoittuvani kertaheitolla. Lisääntyny vapaa-aika on muuttunu siitä, minkä ennen koin ahdistavaks, nykyiseen rentouttavaan ja ihanaan omaan aikaan! Ja ne kynttilät

En jaksa nyt stressata mistään! Olin hetken rahaton. Siis tililläni 0,02€ ja käteistä euro ja samaan aikaan visani oli tutustumassa maailmaan, mutta en ees jaksanut kuolettaa korttia, koska tiesin ettei kannata murehtia liikaa. Tenttejä on tulossa ja uusintojakin, mutta en viitti ärsyttää kroppani kortisonitasoa stressaamalla turhista. Sen sijaan oon ryhtynyt nauttimaan kaikista pienistä ja ihanista asioista, kuten ilmaisesta saunasta joka kerta salikäynnin yhteydessä! Ihan parasta. :)

Oon panostanut myös keittiön puolella, leivoin pitkästä aikaa muffineja! En tykkää leipoo, saati laittaa ruokaa vain itelleni. Se tuntuu jotenkin tyhmältä. Ennen kun asuin avoliitossa (voinko oikeesti sanoo sen noin?), tein jatkuvasti kaikenlaisia herkkuluomuksia ja hienoja ruokia kuin perus kotiruokia, mutten ole sen jälkeen viitsinyt itsekseni niitä tehdä. Äkkiä vaan rahkaa ja kananmunaa, niillä mennään! 
Oon pikkuhiljaa alkanu olemaan sitä mieltä, että itseensä kannattaa panostaa ! ;) Sehän on se tärkein tyyppi kehen panostaa ja kenet pitää tyytyväisenä. Oon myös tosi onnellinen, että asun yksin. Ah tätä vapautta!! Okei.. asun solukämpässä... mutta tiedätte kyllä mitä tarkoitan :)

saanko esitellä, valkosuklaa-banaani-cashew-muffinit


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti