maanantaitarinoita

maanantaitarinoita

2. joulukuuta 2013

harrastusta etsimässä

December

Näin viime yönä unta, että menin tanssitreeneihin. Olin aikeissa mennä ensin säbätreeneihin, jonka bongasin nimenhuutosivuilta, mutta sitten päädyin streetdancen tunnille. Kaksituntisen tanssitreenin jälkeen olin intoa täynnä ja tunsin löytäneeni sen juttuni. Tanssi sujui kuin luonnostaan ja itsetunto oli huipussaan... Kunnes heräsin uuteen aamuun. Aamuun, jona olin päättänyt lähteä katsomaan säbätreenit.

Pelonsekavin ja jännittynein fiiliksin suuntasin julkisilla kohti treenejä, vaikka olin empinyt kaksi tuntia menoa. Olen sanonut monesti, että empiminen ei ole hyvä merkki tulevasta. Olen myös sanonut, että vaistoihin pitää luottaa. Mutta päätin lähteä, sillä olin miettinyt asiaa jo jonkun aikaa ja saanut myös tutulta mailan lainaan. Ei voi tietää jos ei kokeile! Niimpä lopputuloksena oli sitä mitä vähän odotinkin, taso oli liian korkea minulle, joka haluaa harrastaa ja pitää myös vähän hauskaa. Muut olivat harrastaneet jo vuosia, joka näkyi. Heidän motivaationsa oli huipussa ja he ottivat pelin tosissaan. Ikävä kyllä tästä joukkueesta ei löytynyt minulle paikkaa, mutta tulipahan hiki! Pääsi tekemään vähän jotain erilaista. Ei siinä, etten viihtyisi joukkueessa, mutta treeneissä tuli omituinen fiilis. Sellainen, että en kuulu tähän porukkaan. Seuraavaksi käyn katsastamassa lentopallotreenit, mikäli löydän sopivan.

Onneksi pääkaupunkiseudulla ei ole vaihtoehdot vähissä!

after training

Starbucks frappucino mocha 

oloasu stadiumista alle 50€ !

ja sitten sunnuntaina menin taas perinteiseen tapaan serkkujeni iloksi yövisiitille...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti